Vi er en mindre, lokal/fysisk forretning - og vi er ikke robotter - så det er derfor ikke muligt at have aller verdens varer på lager i den lille butik og oprette tilsvarende annoncer på hjemmesiden. MEN!
Søger du noget, som du ikke kan finde på vores webshop?
Vi bestiller meget gerne hjem til dig, eller hjælper med at finde tilsvarende vare(r), til konkurrence dygtig pris.
Måske endda til en bedre pris end du forventede?
Vi udmærker os jo netop ved vores personlige betjening og vejledning, med stor erfaring og ekspertise i bagagen.
Vi kan endda tilbyde meget mere end musikinstrumenter.
Fx. Eget service-/reparations værksted, Lyd-Lys-Scene Udlejning,
Lydproduktion, Teaterteknik og opbygning m.m
Læs mere i menuerne på forsiden
Når du kigger på en vare i websoppen klik da på "Lager/Levering" for at se om varen er på lager i butik, eller om det er en vare på web-lager (en bestillingsvare).
Bemærk at vi med de største varer ofte ikke har mere end 1 stk tilgængelig i butikken. Men du kan selvfølgelig stadig bestille flere stk. Her skal du medregne et par dages leveringstid da vi skal bestille det hjem til dig.
Alle priser er inkl. moms, og priserne er dagspriser.
Musikstart.dk er dansk, derfor indgås alle aftaler på dansk.
Salg til børn og unge under 18 år kan alene indgås af forældre eller andre, der lovligt kan handle på barnets eller den unges vegne.
Sådan handler du hos os:
For at foretage et køb på Musikstart.dk skal du igennem 6 trin.
Skulle du miste din ordrebekræftelse, kan du altid kontakte os på mail el. telefon og vi vil sende en ny ordrebekræftelse til dig.
“Jeg har ikke en Paypal konto - hvad gør jeg så ?”
Fortvivl ikke, der kræves ikke, at man har en PayPal konto for at betale.
Når man er på Kasse siden, og trykker bestil, så bliver man ført over på en sikret PayPal betalings side, hvor du kan vælge at betale via din PayPal konto, eller betale med kort.
Nu kan man indtaste sine kredit oplysninger, som hvis det var enhver anden betaling metode.
Hvor lang tids garanti er der på jeres varer?
Der er 2 års reklamationsret på alle fabriksnye varer.
Hvem erstatter ved transportskader?
Hvis der mod al forventning skulle ske en transportskade, så erstatter vi selvfølgelig med en ny vare. Du kan kontakte os på e-mail eller telefon, så aftaler vi nærmere, hvad der skal ske.
Heldigvis sker der kun meget sjældent transportskader. Vi sørger altid for, at din vare er pakket forsvarligt.